Forum WoG - Świat Gier

Forum strony WoG - Świat Gier


#1 2009-04-18 13:56:18

Konsul

Szef

382982
Zarejestrowany: 2009-04-06
Posty: 41
WWW

Prototype

Prototype - komputerowa gra akcji tworzona przez Radical Entertainment, bazująca na autorskim silniku graficznym, której premiera przewidziana jest na 5 czerwca 2009 rok na konsole Xbox 360, Playstation 3, a także komputery klasy PC.

Gracz obejmuje kontrolę nad dotkniętym amnezją Alexem Mercerem, który porusza się po ulicach Nowego Jorku. W grze do dyspozycji oddany jest otwarty świat na wzór serii gier Grand Theft Auto, w którym gracz może odwiedzić większość lokacji także poza misjami. Alex zmierzy się ze specjalnym oddziałem militarnym o nazwie Black Watch Special Forces, ale również z mutantami zarażonymi tajemniczym wirusem. Głównym zadaniem bohatera będzie poznanie jego własnej przeszłości.

Głównym aspektem rozgrywki w Prototype będą ponadnaturalne zdolności głównego bohatera. Alex jest obdarzony nadludzką szybkością, siłą i zwinnością, a poza tym umiejętnością dowolnego zmieniania kształtu swojego ciała i wchłaniania wrogów przyjmując ich wygląd i wspomnienia. Twórcy obiecują 750 unikalnych kombinacji możliwych do wykonania na ulicach Nowego Jorku.

Kilka umiejętności Alexa jest ponadnaturalnych. Jest na tyle silny, aby bez problemu podnieść i rzucić samochód. Jego prędkość pozwala mu wyprzedzić jadący samochód i wbiegać po pionowych ścianach budynków. Może skakać na wielkie dystanse i spadać z dużych wysokości bez uszczerbku na zdrowiu.

Kiedy Alex wchłania przeciwnika przejmuje jego wygląd fizyczny, a także wspomnienia. Te ostatnie pozwalają odkryć przeszłość bohatera i posunąć fabułę do przodu. Mercer może także przejmować umiejętności wchłoniętych osób, na przykład kiedy wchłonie pilota helikoptera, on sam również będzie umiał tę maszynę pilotować.


Bohater może używać tej umiejętności dla przebrania się, atakowania i obrony.

Przebranie się - aby to zrobić wystarczy, aby Alex wchłonął dowolną osobę, a od razu będzie mógł przejąć jej wygląd i wtopić się w tłum. Przykładowo po pochłonięciu żołnierza będzie mógł bez problemu przemieszczać się po terenie wojskowym, póki nie zdradzi się swoimi umiejętnościami.

Atakowanie - Mercer może kopać i uderzać jak normalny człowiek tylko z większą siłą. Jednak w razie potrzeby może również zmieniać kształt kończyn i zyskiwać tym samym przewagę w walce robią przykładowo ze swoich rąk ostrza lub wbijając ręce w ziemie co poskutkuje wystrzeleniem z ziemi ostrzy, które mogą zranić wielu wrogów naraz.

Obrona - zmiana kształtu może pomóc Alexowi w obronie, ponieważ będzie on mógł otoczyć się pancerzem lub zmienić rękę w tarcze.

Wszystkie te umiejętności można łączyć i na przykład walczyć ostrzami z rąk będąc otoczonym pancerzem.


Alex może używać różnorakich zmysłów takich jak noktowizja lub śledzenie indywidualnych przeciwników w tłumie.


Poruszania się bohatera jest inspirowane parkourem, Alex intuicyjnie wykorzystuje otoczenie aby pomóc sobie w przemieszczaniu się podobnie jak to miało miejsce w Assassin's Creedzie, aby graczowi było łatwiej przemierzać miasto.


http://images42.fotosik.pl/18/3ee34a1f8bc21840.jpg
http://images42.fotosik.pl/19/72fa2317ddad6cc0.png
http://images25.fotosik.pl/282/e29358104b1ab583.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.im5.pun.pl www.aveb.pun.pl www.lokal0uniesienie.pun.pl www.mdpospjonkowo.pun.pl www.ftims.pun.pl